მესამე დღე:
ვიმუშავეთ პროექტის სცენარის შედგენაზე, შესაბამისი
აქტივობების ჩამოყალიბებაზე, აგრეთვე თუ რა საბოლოო პროდუქტის მიღებას ვაპირებთ არჩეული თემით მოსწავლეებისგან.
განვსაზღვრეთ შერჩეული თემის კავშირი სხვა საგნებთან და თითოეული საგნის სტანდარტიდან
ამოვწერეთ შესაბამისი ინდიკატორები. მიზნების/ შედეგების რუბრიკის შევსებისას გავითვალისწინეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, განვსაზღვრეთ და ჩამოვაყალიბეთ პროექტის ძირითადი მიზნები.
ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ
კითხვებზე.
ძლიერი მხარეები:
თემის მრავალფეროვნად გაშლის უნარი, მასზე მორგებული საკლასო თუ არასაკლასო ღონისძიებებით. საგნის სტანდარტის , ბლუმის
ტაქსონომიის ცოდნა და გამოყენება. მარტივად ორიენტირება პროექტის სტრუქტურაში.
რეკომენდაციები საკუთარი თავისთვის:
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გადახედვა; მუშაობა მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე და მიზნების უფრო მკაფიოდ, გასაგები შინაარსით
ჩამოყალიბებაზე.
No comments:
Post a Comment